Beskrivelse
Har du en varer, som ikke er omfattet af vores garanti eller services, så kan du her bestille en reparation. Denne service er IKKE gratis. Du skal kontakte os vedr. reparationsopgaven, INDEN du sender noget til os.
INDEN DU BESTILLER
1. Send ALTID et billede af produktet til info@hornvarefabrikken.dk - inden du bestiller på nettet. Når vi modtager billedet, så kan vores hornmagere afgøre, om produktet er i en stand, som gør reparation mulig. Hvis produktet er stærkt medtaget, så er reparation ikke mulig.
SÅDAN BESTILLER DU EN REPARATIONSOPGAVE:
1. Vi anbefaler, at du sender pakken til os med pakkepost til:
Hornvarefabrikken
Storbjergvej 2
7650 Bøvlingbjerg
Danmark
Att.: REPARATION
2. Send Track&Trace-nummer på pakken til os på boevling@hornvarefabrikken.dk
3. Produktionstiden er ca. 1-2 månder fra vi modtager pakken.
4. Vi sender reparationsopgaven til den adresse, som er oplyst ved købet i webshoppen med et Track&Trace-nummer. Du kan også vælge afhentning, når du bestiller reparationsopgaven.
VED INDLEVERING I BUTIK
Selvom du vælger at indlevere en repationsopgave i butikken, så skal du bestille produktet på nettet, så vi får dine kontaktinformationer. Udskriv din ordrebekræftelse, som du har modtaget på mail, og aflever den sammen med produktet i butikken.
Inkluderet i prisen er:
Reparation
BEMÆRK:
Hornvarefabrikken er IKKE ansvarlig for pakker, som bliver væk eller beskadiget.
Fragten er IKKE inkluderet ved denne reparationsopgaver.